Skip to main content

MELDING REPARATIEVERZOEKEN/CALAMITEITEN

Heeft u een technisch probleem in uw woning, dan lost de Sint Agnes woning Stichting dit graag voor u op. Tijdens kantooruren kunt u uw reparatieverzoek melden op het 

Of u kunt deze melden via de email: info@sint-agnes.nl

In verband met onze geringe openingstijden kan het voorkomen dat u ons telefonisch niet kunt bereiken. Ook wanneer wij in gesprek zijn met een andere huurder kan het voorkomen dat wij u niet direct telefonisch te woord kunnen staan. Spreekt u dan het antwoordapparaat in. Zodra wij weer beschikbaar zijn wordt u teruggebeld door één van onze medewerkers.

Spreekt u het antwoordapparaat buiten onze reguliere openingstijden in, dan wordt u de eerstvolgende werkdag teruggebeld.

Bent u een bewoner van Huize van de Nouweland en kunt u ons telefonisch niet bereiken en heeft u een storing of calamiteit welke absoluut niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag, dan kunt u contact opnemen met de bewonerscommissie. De bewonerscommissie beschikt over de telefoonnummers van onze technische dienst en onderaannemers.